dinsdag 21 januari 2020

Welke Operaplein verkiest u?


Anno 1965


Anno 2020

2 opmerkingen:

Magda zei

geef mij maar 1965 ook al woonde ik toen en nog niet in Antwerpen , het zag er voornaam uit en nu is het precies een maanlandschap , niet mijn smaak

Chris Serluppens zei

Dat is natuurlijk een heel groot verschil , ik voornamelijk verkies dat van 1965, maar ze zeggen , ge moet met uwe tijd meegaan hé , dat moeten we wel doen, het gaat niet anders .