woensdag 1 mei 2019

Het Panamarenkohuis



Het Panamarenkohuisheeft met de storm in maart schade opgelopen.
Op Erfgoeddag was het een van de 30 Antwerpse locaties die gratis te bezoeken waren. 


Maar door die stormschade was het niet toegankelijk. Het drukwerk was begin maart misschien al in druk, maar op de webstek verscheen pas in de namiddag dat de locatie ‘geannuleerd’ was. Niettegenstaande de beheerder van het gebouw, het M hka, wekelijks berichten via e-mail stuurt, vond men het niet nodig dit te berichten. Resultaat: talrijke mensen stonden teleurgesteld voor een gesloten deur, ook vele van buiten Antwerpen. Door de Marathon en de 10 miles was het de best bereikbare locatie! Antwerpen schitterde alweer in communicatie …

Geen opmerkingen: