Als je het niet weet loop je er zo voorbij. Een smalle deur tussen twee grote etalages van kledingwinkels aan de Schuttershofstraat 11. Tot september vorig jaar was achter deze deur traiteur & restaurant De Gulden Bock gevestigd. Na 27 jaar is deze zaak failliet verklaard.
Sinds half december 2018 kan je op deze plaats, tussen de chique kledingwinkels, “The Josephine” vinden. Op het gelijkvloers is er een kleine bar, op de overloop kan men ook iets nuttigen en op de eerste verdieping kan je uit een beperkte kaart van uitgelezen gerechten kiezen.
Deze art-deco ruimte is wel enkel te bereiken met de trap, dus niet voor mensen die moeilijk te been zijn.
Uitbater Alfons Van Pelt had altijd al twee hobby’s: koken en fotograferen, hij verenigt deze nu op één locatie. De traphal en restaurant zijn versierd met zijn eigen foto’s.
Wil je hier meer over weten kan je een kijkje nemen op www.thejosephine.be

1 opmerking:
Ik heb al volle goesting om er tegen aan te gaan voor een lekkere lunch bij The Josephine met de mensen die interesse hebben.
Een reactie posten