Op 1 juni start de laatste fase van deze heraanleg, vanaf dan zal er ook beperkte hinder zijn aan het kruispunt met de Jan van Rijswijcklaan.
Er is al veel werk verricht, de Anselmostraat is volledig klaar. Op de aansluiting met de Lange Lozanastraat is er nu een aangenaam rustpunt met bomen en banken. De keuze voor de betonnen balkjes met gras ertussen, kan niet echt op mijn appreciatie rekenen, maar wie ben ik om dit te bekritiseren...
Net voor het kruispunt met de Van Schoonbekestraat is er ook zitplekje gekomen.
De verwachting is dat begin september alle werken achter de rug zijn. Feest? Dat hoop ik wel, want het was een lange lijdensweg. Het eerste inspraak moment was in 2017, bijna 10 jaar nadien zal deze as eindelijk heraangelegd zijn. En dat de bus 22 terug door de straat zal rijden zal voor de bewoners en bezoekers zeker een opluchting zijn.



Geen opmerkingen:
Een reactie posten