Voor deze twintigste editie neemt hij de deelnemers buiten de vertrouwde historische vertrouwde lijntjes. Daarom is het startpunt niet Het Steen, maar het Centraal-Station. Via de Hovenniersstraat verkennen zij de diamantbuurt, het stadspark en stappen door naar de Zurenborgwijk en Dageraadplaats, waar een tussenstop met een gratis Trippel of Bolleke zeer welkome zal zijn want de tocht is nog lang. De wandelaars moeten dit jaar dus extra hun kuiten goed insmeren, want ze moeten nog naar het Groen Kwartier.
De rally eindigt bij de Stadsbrouwerij De Koninck. Het antwoordformulier moet pas ten laatste op 9 november 2026 ingeleverd worden, dus er is nog tijd zat om deze tocht, al dan niet in een keer te ondernemen.
Veel succes aan alle sportieve wandelaars!

Geen opmerkingen:
Een reactie posten