vrijdag 8 mei 2026

2Oste wandelrally ATV


De jaren vliegen voorbij, bij ATV zitten ze nu al aan de twintigste versie van hun wandelrally. Daarvoor riepen ze dit jaar de hulp in van de man die zich "Beroeps Belg" noemt:  Tanguy Ottomer. Hij wilde zich eerst wel Beroeps Antwerpenaar noemen, maar zag toch in dat die tittel voor eens en voor altijd aan de betreurde George Van Cauwenbergh toehoorde. 

Voor deze twintigste editie neemt hij de deelnemers buiten de vertrouwde historische vertrouwde lijntjes. Daarom is het startpunt niet Het Steen, maar het Centraal-Station. Via de Hovenniersstraat verkennen zij de diamantbuurt, het stadspark en stappen door naar de Zurenborgwijk en Dageraadplaats, waar een tussenstop met een gratis Trippel of Bolleke zeer welkome zal zijn want de tocht is nog lang. De wandelaars moeten dit jaar dus extra hun kuiten goed insmeren, want ze moeten nog naar het Groen Kwartier. 

De rally eindigt bij de Stadsbrouwerij De Koninck. Het antwoordformulier moet pas ten laatste op 9 november 2026 ingeleverd worden, dus er is nog tijd zat om deze tocht, al dan niet in een keer te ondernemen.

Veel succes aan alle sportieve wandelaars!

Geen opmerkingen: