In mijn vorige bijdrage over "In den Boer van Tienen" kondigde ik aan dat er een wissel van uitbater zat aan te komen. Op vrijdag 6 maart was het zover. Alain Roels heropende zonder veel bombarie deze drankgelegenheid met een lange geschiedenis. (zie vorige bijdrage)
Veel is er niet veranderd, behalve dan de toiletten en het verwijderen van het (vals) plafond. Hierdoor en gezien de beperkte verlichting is het wel een donkere bedoening. Er staan geen kadertjes en andere prullaria meer boven de lambrisering en momenteel ook geen affiches meer. Na de zomer is de uitbater van zin om ook de luifel te vervangen, zo laat hij in interviews weten.
Voor wat het gelach betreft kan ik melden dat een Bolleke 2,40 euro kost, andere bieren tussen 3,5 en 4,5 euro. Er staan enkele snacks op de kaart maar die zijn nog niet beschikbaar gezien de keuken nog niet in orde is.
Veel is er niet veranderd, behalve dan de toiletten en het verwijderen van het (vals) plafond. Hierdoor en gezien de beperkte verlichting is het wel een donkere bedoening. Er staan geen kadertjes en andere prullaria meer boven de lambrisering en momenteel ook geen affiches meer. Na de zomer is de uitbater van zin om ook de luifel te vervangen, zo laat hij in interviews weten.
Voor wat het gelach betreft kan ik melden dat een Bolleke 2,40 euro kost, andere bieren tussen 3,5 en 4,5 euro. Er staan enkele snacks op de kaart maar die zijn nog niet beschikbaar gezien de keuken nog niet in orde is.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten