Antwerpen is een schitterende stad met vele facetten, ontdek ze hier, door te scrollen of via het menu in de linkse kolom.
Ja ik ook ...!!! hihihi
hoeveel gaat dit "grapje" kosten !
Ja dat zal weer wat kosten. Maar het huidig Hof van Beroep staat op instorten.
Zal zo blij zijn dat we eindelijk hier (op het Zuid) van dat lelijk Hof van Beroep verlost zullen zijn.Hopelijk komt er dan een prachtig nieuw Muhka.
Bedankt mijnheer of mevrouw unknown, kennen we elkaar?
Het zal weer wat worden ...
Een reactie posten
6 opmerkingen:
Ja ik ook ...!!! hihihi
hoeveel gaat dit "grapje" kosten !
Ja dat zal weer wat kosten. Maar het huidig Hof van Beroep staat op instorten.
Zal zo blij zijn dat we eindelijk hier (op het Zuid) van dat lelijk Hof van Beroep verlost zullen zijn.
Hopelijk komt er dan een prachtig nieuw Muhka.
Bedankt mijnheer of mevrouw unknown, kennen we elkaar?
Het zal weer wat worden ...
Een reactie posten