De sociale woningmaatschappij De Woonhaven gaat een nieuwbouw zetten in de Lange Lozanastraat. Daarom breekt men momenteel de oude gebouwen af. Vanuit mijn appartement aan de Vinkenstraat kan ik de Werkzaalheden volgen. Eén van de achterbouwen is al volledig afgebroken.
Illustratie: http://www.woonhaven.be/content/renovatievervangbouw

Geen opmerkingen:
Een reactie posten